Zaznacz stronę

W maju 2019 wyruszyliśmy z najlepszymi dystrybutorami naszego Klienta w kilkudniowy rejs po Adriatyku na wyczarterowanym specjalnie na wyłączność dla naszych gości 47-metrowym eleganckim jachtem MS President.

Zadaniem gości było zrelaksować się i pozwolić, aby kapitan i jego 7-o osobowa załoga zadbali o nich 😊

Podczas rejsu można było pływać, opalać się na słonecznym tarasie korzystając przy tym z relaksu w jacuzzi i obserwować piękne, niebieskie głębiny Morza Adriatyckiego, racząc się przy tym posiłkami w salonie restauracyjnym przygotowywanymi przez pokładowego kucharza. Każdy z pasażerów miał komfort podróżowania w pojedynczej kabinie na jednym z 2 pokładów.
Nasza przygoda rozpoczęła się po zaokrętowaniu na pokład w Splicie.
W ciągu dnia schodziliśmy na ląd by odkrywać tajemnice starożytnych terenów portowych.

W niespełna tydzień odwiedziliśmy lawendową wyspę Hvar, jedną z najbardziej popularnych wysp na Adriatyku i uważaną za jedną z dziesięciu najpiękniejszych wysp na świecie, na której znajduje się najstarszy publiczny teatr w Europie (starszy niż teatr Shakespeare’a w Wielkiej Brytanii), Korculę nazywaną małym Dubrownikiem i uważaną za miejsce narodzin słynnego podróżnika Marco Polo. Dotarliśmy też do jednej z większych atrakcji Dalmacji – Błękitnej Jaskini  na wyspie Bisevo oraz na Vis, gdzie w 2017 kręcono film Mamma Mia 2!, ale która niegdyś  była strategiczną bazą marynarki wojennej Jugosławii i od zakończenia II wojny światowej do rozpadu Jugosławii była niedostępna dla obcokrajowców. Zorganizowaliśmy tu wycieczkę militarną jeepami do dawnej bazy armat i rakiet, przechodziliśmy przez labirynt podziemnych tuneli wojskowych i odwiedziliśmy znaną jaskinię Tito.

Zawitaliśmy też na Brač mogącą poszczycić się najpiękniejszą plażą ChorwacjiZłoty Róg, by finalnie zawinąć do wpisanego na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO Splitu.

Wieczory spędzaliśmy z kolei kosztując specjały oferowane przez wykwintne portowe restauracje oraz odwiedzaliśmy lokalne kafejki, tawerny i tapas bary.